پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

میگویند،آن "ساعت" که فرا رسد، خواهی دید: تمام مکثت در اینجا،نیم روزی بیش نبوده، که حتی کمتر.*
همه چیز شبیه یک خواب کوتاه نیمروزی، به پلک گشودنی تمام میشود!
...
اینجا را گذاشته ام "پلک" که مَتّه شوم روی اعصابم، که هِی هرروز یادم بیاید همۀ زندگی به قدر پلک بر هم زدنی بیش نیست ، که حواسم باشد در فاصلۀ بین دو پلک، چه دارم میکنم!
یادم بماند، پلک، سنگین شود اگر، باخته ام تمام بخت را...
................
*35 احقاف
____________________________________________
پــریــچــهــــــر



طبقه بندی موضوعی

یک پیشنهاد خواندنی/ارمیا

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۲۶ ب.ظ

بنام خدا

سلام، همانطور که میدانیم نویسندگان ایرانی برخلاف داستان کوتاه در زمینه رمان متاسفانه موفقیت های چشمگیری حداقل نسبت به نویسندگان غربی به دست نیاورده اند؛ در این پست قصد معرفی و یا [یادآوری] یک رمان ایرانی موفق را دارم. "ارمیا" اولین کتاب "رضا امیرخانی" درسال 1374 منتشر شد این کتاب در جشنواره آثار 20 سال دفاع مقدس برگزیده شد و جایزه 20 سال ادبیات داستانی ایران را به خود اختصاص داد. همچنین در نخستین دوره جشنواره مهر و دومین جشنواره دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت.کتابی متفاوت که به عقیدۀ بنده ارزش وقت گذاشتن و یک بار خواندن دارد، ارمیا کتابیست که خواننده را به فکر وامیدارد.امید است این مطلب برای دوستان مفید واقع شود. انشالله در آینده یک بررسی شخصی ازین کتاب ارائه خواهد شد.

par

نظرات  (۳)

امیرخانی انسان عجیبیه . اوج تبلور داستان نویسیش به نظر من در قیدارش هست.
خیلی دوستش دارم
اینقدی که فکر نکنم متنی عمومی داشته باشه و من نخونده باشمش.(کتاباش، وبلاگش، مقالاتش غیر از نفحات)
 نویسنده ای است در اشل جمهوری اسلامی
خدا حفظش کنه
پاسخ:
سلام، من هم کارهاش رو دوست دارم اما من اصلا با قیدار ارتباط برقرار نکردم
همه رو نه.
ارمیا. سفرش با آقا و گیوتن
پاسخ:
شما نظری راجب این کتاب اگر اری ما رو هم مستفیض کنید
سلام. کتابای امیر خانی فوق العاده است. کتاب سفره 10 روزش با حضرت آقا تو سیستانوبلوچستان. نفحات نفت
جانستان کابدستان
گیوتین و ...
یادآوری خوزی بود. ممنون
پاسخ:
شما همه رو خوندید؟!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرام بگیر، خدا همین جاست


  • ابزار بدون تبلیغات