پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

میگویند،آن "ساعت" که فرا رسد، خواهی دید: تمام مکثت در اینجا،نیم روزی بیش نبوده، که حتی کمتر.*
همه چیز شبیه یک خواب کوتاه نیمروزی، به پلک گشودنی تمام میشود!
...
اینجا را گذاشته ام "پلک" که مَتّه شوم روی اعصابم، که هِی هرروز یادم بیاید همۀ زندگی به قدر پلک بر هم زدنی بیش نیست ، که حواسم باشد در فاصلۀ بین دو پلک، چه دارم میکنم!
یادم بماند، پلک، سنگین شود اگر، باخته ام تمام بخت را...
................
*35 احقاف
____________________________________________
پــریــچــهــــــر



طبقه بندی موضوعی

نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ق.ظ

با نزدیک شدن وحوش «داعش» به مرزهای ایران آیا منادیان شعار «نه غزه ـ نه لبنان» که بدنه بسیجی و سپاه ایران در آن شهرآشوبی ها را نشانه گرفته بودند اینک حاضرند سربازان جان بر کفِ دفاع از میهن بمنظور رویاروئی با داعش شوند یا باز هم همان سپاهی و بسیجی متهم به «ساندیس خواری» باید برای دفاع از امنیت کشور و تکان نخوردن آب در شکمبه ایشان، هزینه شوند!!!؟

.....................................................................

از جنایات داعش

نظرات  (۱۵)

نه غزه نه لبنان نه ایران نه زمین نه آسمان نه اینجا نه هر جا نه آن کس نه هر کس ... جانم فدای خودم!
اما وقتی از پوسته ات بیرون زنی درد همه آدمها درد تو می شود و برای درمان درد از آن که از همه دردمندتر است آغاز می کنی! و چون از خود رسته ای آن دردمندترین، خودت نیستی!
هم غزه هم لبنان هم ایران هم زمین هم آسمان هم اینجا که هر جا هم آن کس که هر کس ... جانم فدای موعود!
پاسخ:
ممنون از حضور ارزشمندتون استاد گرامی
واقعا!
مشکل اینجاس که اونا فقط بلدن غر بزنن
پای جون دادن که برسه آرمان اونها اونقد بزرگ نیس که به جون دادنشون بیارزه.
اما ما جماعت ساندیس خور متولد 9 دی،خود آرمان هامون رو رسیدن به شهادت قرار دادیم. ان شاء الله که ارمان خواه واقعی بشیم و شهید بمیریم
پاسخ:
انشالله
هم غزه هم لبنان
جانم فدای قرآن

اگر رهبرمان لب تر کنند تکفیری های بی دین داعش را محو و نابود خواهیم کرد.
پاسخ:
پایدار باشید
مریم خانم 2 واژه رهبر و ولی امر باهم خیلی متفاوت هستند
ممنون از نقد به جای شما بسیار استفاده کردم متن داستان اصلاح شد
بازم اگه ایرادی داشت بفرمایید خوشحال میشم
موافقم باهات پریچهر جون
پاسخ:
این اسمت چیه بابا؟ تموم شد اون دیگه
راست میگه خب چرا توهین میکنند بعضی ها اگه مردی مثل بچه آدم بیا بحث کن
من خودم با بعضی سیاستهای رهبر مخالفم قبلا هم تو همین سایت گفتم اما دهنم رو باز نمیکنم و هرچی بخوام بگم. آدم باشید
پاسخ:
این حواشی مهم نیستند، مهم اینه تو به متن کاری که میکنی ایمان داری ما دیگه عادت کردیم از تریبون مخالف جز ناسزا و افترا و حرف بی اساس نشنیدن! عادت کن. راستی نگفتی با کدوم سیاستهاشون؟
آقای علی رضا خان خیلی غیرعالمانه نظردادید اما اینکه گفتی خدا رو در نظر داشته باشه؛موعظه ای کردی که خودت عمل نمیکنی /میدونی تهمت بدون علم جرمش پیش همون خدابالاتر ازخراب کردن کعبه است.تادیر نشده طلب حلالیت کن چون خیرت رو میخوام نوشتم چون در دل هممون محبت علی هست نوشتم
مدد زغیر تو ننگ است یا علی مددی
پاسخ:
نرود میخ آهنی... ولش کن
به دکتر مولوی بگو، اونمیره
مشکل اینجاست کسانی فریاد انقلابررو سر میدن که در دوران جنگگ شبای عملیات از سرباز تبدیل به آشپز میشدن، بله اگه داعش بیاد ما بخوایم چشممون به امسال شما باشه فاتحه مملکت خوندس، خانم محترم من که تو و تمام دور وریات رو که داری براشون نوکری میکنی میشناسم. دست از این فیلم بازی کردنات بردار خدا رو در نظر داشته باش و خودت باش.
پاسخ:
نمیدونم تایید کردن این نظر کار درستی بود یا نه؟! واقعا نمیدونم چی بگم! واقعا... مشکل اینجاست شما فقط دارید بهتان میزنید و توهین و غیبگویی میکنید حرف علمی نمیزنید که با حرف علمی و اصولی پاسختون رو بدم! در جواب هتاک و فحاش که در اصل چیز درخور توجهی برای گفتن ندارد چه باید گفت؟!!! (حرف، بر چه اساسی؟ حرف به چه قیمتی؟)
اگر پایشان به حرم سیدالشهدا برسد کربلای دیکری در تاریخ رقم خواهیم زد که اینبار سرهای یزیدیان بر نی برود/برایمان مهم نیست چه میگویند وچه اتهماتی به قشر
ما میزنند تنها چیزی که مهم است امر ولی امر است
سلامی دوباره.فرمودید بیشتر توضیح بدم برای ماه رمضان اگه وقت داری وسخنرانیت خوبه وبه قران واحکام تا حدودی تسلط داری دعوت میکنم شما رو به امر تبلیغ دین
گفتم خودم قم وساوه وتهران مشغولم ماه رمضان شهرستان زرندیه 85کیلو متری تهران از بنده درخواست یک مبلغ خانم کردن برای جلسات خانما که اکثر خانه دارند و100نفری هستند.برای اسکان شما وخانوادتون هیچ مشکلی نیست
هیچ حکمی هم نیاز نیست اگر حوزه درس خونده باشید چه بهتر
اگر هم نه اشکالی نداره 09191540366محمود گل محمدی
سلام اول ببینم نمایش نظرات رو درست کردی بعد پیام بذارم
نمیدونم چرا صفحه وب شما برای من خیلی ریز نوشته ها رو نشون میده باید چکار کنم هرکاری کردم درست نمیشه
پاسخ:
فونت من verdana هست با سایز4 بصورت بولد ctrl رو همزمان با + بگیرید صفحه بزرگ میشه و با _ بگیرید دوباره کوچیک میشه
سلام شما که دغدغه دین دارید چرا ازفضای مجازی به دنیای واقعی سفرنمیکنید.یه جایی سراغ دارم بیش از 100تاخانم درخواست مربی خانم توی ماه رمضان دارن شهرستانی در100کیلومتری قم خونه با تمام وسایل دراختیارتون میذارن
با خانوادتون تشریف ببرید 10درجه از قم خنکتره هم فاله هم تماشا
به نکته خوبی اشاره کردی خواهر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرام بگیر، خدا همین جاست


  • ابزار بدون تبلیغات