پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

میگویند،آن "ساعت" که فرا رسد، خواهی دید: تمام مکثت در اینجا،نیم روزی بیش نبوده، که حتی کمتر.*
همه چیز شبیه یک خواب کوتاه نیمروزی، به پلک گشودنی تمام میشود!
...
اینجا را گذاشته ام "پلک" که مَتّه شوم روی اعصابم، که هِی هرروز یادم بیاید همۀ زندگی به قدر پلک بر هم زدنی بیش نیست ، که حواسم باشد در فاصلۀ بین دو پلک، چه دارم میکنم!
یادم بماند، پلک، سنگین شود اگر، باخته ام تمام بخت را...
................
*35 احقاف
____________________________________________
پــریــچــهــــــر



طبقه بندی موضوعی

عکس هایی که باید هنگام روزه داری ببینید

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱ ق.ظ

این پست فقط برای اضافه نمودن به ایمان شماست ، حتماً آن را ببینید (پیشنهاد میشود در روز دیده شود)بر روی ادامه مطلب کلیک  نمایید...

ببخشید ، نمیدونم چرا یهو این حس انسان ستیزی در من فوران کرد و به این شکل خودشو نشون داد!

نظرات  (۱۰)

هنوز شیطنتت را داری
با ایمان خلق الله چه کار داریییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام علیکم عزیز دل شیطنت با ایمان جور در نمیان دیگه دیگه دیگه!
آاااااااااااااااااای
گشنمه
پاسخ:
پس بشتر به عکسا نگاه کنید تا بر قدرت تحمل و ایمانتان افزوده شود
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۸ جامانده...
سلام خواهر ...
نکن این کارا رو ...!!!
آدم روزه هم نباشه دلش آب میشه...!!!
......................................
وب خوبی داری!
بازم به من سربزن و منو از نظرات خوبت محروم نکن!
یاعلی (ع)
پاسخ:
یا علی
شما هم مردم آزاری میفرمایید؟ استغفرالله
وای به روزی که بگندد نمک
به نظرم آبشو بیشتر می کردی وسوسه انگیز تر بود!
امان از تشنگی!
پاسخ:
گفتی تشنگی و......
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۶ م مثل مذنب
نعمتهای قشنگی بودند ولی من به اینا رضایت نمیدم
همت بلند میدارم که روزه داران بزرگ از همت بلند به جایی رسیده اند
تازه به میوه های بهشت هم راضی نمیشم
فقط با هر روز دیدن اهل بیت رضایت میدم
پاسخ:
دیگه امکانات ما در همین حد بود بقیه اش باشه واسه بهشت انشالله
سلام احساس فوران ایمان دارم..تسبیحم کو؟؟؟امروز یادت نره خانوم.ساعت نهایتا سه وربع
آخ ته دیگااااااااا وای وای وای، قورمه سبزی...........
بیهوش شدم، تازه الان افطاری خوردما
۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۱:۱۸ دختر مسلمان
خب الحمدلله من شب دیدم ایم خوشمزه ها رو

میدونم همشم خودت پختی
بر منکرش لعنت


پاسخ:
إ... معلومه؟ نخواستم ریا بشه!
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۸:۲۹ عطیه خلیلی
ای خفه نشی تو بچه دلمونو آب کردی آزار داری مگه
پاسخ:
اصن خودم پاهام سست شد اینا رو دیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرام بگیر، خدا همین جاست


  • ابزار بدون تبلیغات