پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

میگویند،آن "ساعت" که فرا رسد، خواهی دید: تمام مکثت در اینجا،نیم روزی بیش نبوده، که حتی کمتر.*
همه چیز شبیه یک خواب کوتاه نیمروزی، به پلک گشودنی تمام میشود!
...
اینجا را گذاشته ام "پلک" که مَتّه شوم روی اعصابم، که هِی هرروز یادم بیاید همۀ زندگی به قدر پلک بر هم زدنی بیش نیست ، که حواسم باشد در فاصلۀ بین دو پلک، چه دارم میکنم!
یادم بماند، پلک، سنگین شود اگر، باخته ام تمام بخت را...
................
*35 احقاف
____________________________________________
پــریــچــهــــــر



طبقه بندی موضوعی

دنیای زیبا و این حقوق ب شرّ

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۲ ب.ظ

سلام هرچه گشتم متاسفانه یک کمپین رسمی (وحتی غیر رسمی) فارسی زبان برای حمایت از مردم مظلوم غزه پیدا نکردممتاسفم!فعلا فقط براشون دعا کنید، دعا کنید ، دعا کنید ، دعا کنید، دعا کنید، دعا کنید، دعا کنید، دعا کنید، دعا کنید، دعا کنید، دعا کنید، دعا کنید، دعا کنید، دعا کنید، دعا کنید، دعاکنید، دعا کنید، دعا کنید......

نظرات  (۷)

من یکی حاضرم هزارسال دعا کنم اما نرم جنگ
نه اینکه از شهادت یا جانبازی بترسم-میترسم منم اسیر کنن وببرنم برای جهاد نکاح
یا خدا...
پاسخ:
نگران نباش خیلی مونده تا نیاز بشه نیروی خانم اعزام کنند، فکر کن مردان غیور این مرز و بوم بشینن تا خانوما برند بجنگند
سلام شاید منظور منا خوب متوجه نشدی که این چنین جبه گیری کردی وشاید منا با یکی از صهیونیست ها یا کسی که از دین هیچ سررشته ای نداره اشتباه گرفتی،نه این خبراهم نیست ما هم از جنس همین مردمیم واز دیدن تصاویر این جنایات اندوهگین ومتاثر می شمیم ومنکردعا واثرات فراوان آن نیستیم و لیکن به نظر بنده در این برحه از زمان علاوه بر دعا کردن کارهای دیگه ای هم باید برای ریشه کن کردن کفر وپایداری اسلام ومسلسمین باید انجام بدیم.بله نظرشما هم درسته که دعا مختص افراد مسن نیست ما هم منکر این قضیه نیستیم اما شما هم قبول کنید که خداوند فرموده اند از تو حرکت از من برکت که به نظر بنده مصداق این مطلب این است که الآن توی این شرایط اگه ما جوان ها بتونیم بریم واز اسلام دفاع کنیم وسعی کنیم جلوی کشته شدن برادر وخواهرهای دینی خودمونا بگیریم مسلما خداوند بلند مرتبه عنایتی میکنند.
نیازی به گفتن ندارد که ما 8سال در جبه های حق علیه باطل جنگیدیم اما پشتوانه همه ی جوان های کشورمون بعداز ایمان وتوکل به خداوند،چیزی جز دعای مادران چشم به راهشون نبود....
ودر آخر از اینکه دچار تشویش خاطر دوستای مومن خودم شدم عذر خواهی میکنم.
پاسخ:
سلام شاید هم شما منظورت رو خوب نرسوندی، به هرجهت، من در مقابل شما جبهه ای نگرفتم دوست عزیز. دلیل ابراز تأسف من از اون نظر شما هم این هست که چرا دوستان قبل از گفتن، به حرفی که میزنند فکر نمیکنند مثلاً همین مثالی که زدید: "از تو حرکت از من برکت" خب این حرکت باید چگونه باشه ، کمیت کیفیت ، اصلاً هرکس به فراخور حالش چه حرکتی بر اون واجبه؟! آیا این جمله شما که برو وسط میدون اسلحه به دست بگیر واقعا متفکرانه بود؟ آیا الان به فراخور جنسیت و حال و دستور و هزار چیز دیگر من باید پاشم برم غزه و آرپی جی دست بگیرم، آیا الان قلم برای من اسلحه نیست؟ خب اینها همه تفکر میخواد درهرحال ممنون از توجه شما، مؤید باشید.
جز
دعا
کاری از دستمون
برمیاد؟


یاحق
پاسخ:
کار که بله هرکس به فراخور توانایی هاش و البته نیلز محیط یا حق
دعا که حتما، همه باید دعا کنیم
پاسخ:
وعده خدا حق است انشالله صبح نزدیک
مدیر وبلاگ نشستن ودعا کردن کار پیرمرد وپیرزن هاست
شما که ماشاالله جوان وسر زنده ای پاشو برو وسط میدون،اسلحه به دست بگیر وبا کفر مبارزه کن........
عجله کن....
پاسخ:
متاسفم که از شما این را میشنوم، دعا کار پیرمرد و پیرزن هاست آنوقت معصوم میگوید سلاحی جز دعا ندارم! چه کسی خود را از دعا مستغنی میداند؟ کدام جوان؟ و آیا امروز همه جنگیدن ها با اسلحه و تیر و تفنگ است؟ آیا هرکس به فراخور خود وظیفه ای متفاوت ندارد؟ با چه تفکری این حرفها را زدید؟ واقعا رغبت نداشتم این پیام را جواب بدهم، دور از مرام دیدم و دادم!
سلام عزیزم حات خوبه...مجامع جهانی.که هیچی.امشب اخبارودیدی..خداصاحبمون رو برسونه ولی اخه بااین دلای غافل؟؟؟؟؟...دعاکنیم خداهمه رو بی قرار حضو رش کنه..همه رو.منم به روزم گلم
پاسخ:
سلام. انشالله مسلمانی اگر از غصه بمیرد رواست...
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۱ خرید شارژ
با سلام و درود...دوست عزیز یک پیشنهاد ویژه برای بالا بردن پیج رنک وبلاگت دارم و این کار بدون هزینه میباشد...رنک دایرکتوری ما یعنی "خرید شارژ" با آدرس www.buycharge.net/link میباشد و دارای پیج رنک 3 در گوگل بوده و و بهترین مکان برای قرار دادن لینک سایت شما هستش برای ثبت کردن لینک وبلاگ خودت اول سایت ما را با عنوان "خرید شارژ" توی وبلاگت با آدرس www.buycharge.net لینک کن و بعد به آدرس دایرکتوری ما که در بالا بهت گفتم برو و لینک وبلاگت رو ثبت کن...امیدوارم به زودی پیج رنک تو هم رتبه خوبی بدست بیاره...موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرام بگیر، خدا همین جاست


  • ابزار بدون تبلیغات