پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

میگویند،آن "ساعت" که فرا رسد، خواهی دید: تمام مکثت در اینجا،نیم روزی بیش نبوده، که حتی کمتر.*
همه چیز شبیه یک خواب کوتاه نیمروزی، به پلک گشودنی تمام میشود!
...
اینجا را گذاشته ام "پلک" که مَتّه شوم روی اعصابم، که هِی هرروز یادم بیاید همۀ زندگی به قدر پلک بر هم زدنی بیش نیست ، که حواسم باشد در فاصلۀ بین دو پلک، چه دارم میکنم!
یادم بماند، پلک، سنگین شود اگر، باخته ام تمام بخت را...
................
*35 احقاف
____________________________________________
پــریــچــهــــــر



طبقه بندی موضوعی

...

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ب.ظ

یوسف؟!!!

نه

برای نامیدنت!

یعقوب بهتر است


آخر، عصرهای جمعه

کی برای کی گریه میکند؟
 
....................
امروز دوشنبه است، اصلاً میخواهم وسط هفته  یادش کنم، تعجب دارد؟؟؟
par

نظرات  (۱۷)

وا........
مردم چقدر بی ادب اند . اونب که نوشته بیسلیقه دقیقا به چی گفته بیسلیقه؟
بی سلیقه
سلام قالب نو مبارک .
......
باران    http://roozneveshteh-ma.blogsky.com/
سلام .ممنونم از حضور سبز و گرم و آبی و خلاصه رنگارنگتون.
کلام پنجم عین واقعیته.حرف دلم بود.
بابت نقد (نقد که نه نفد چی بختره)در مورد اوصاف یخی ممنونم. منم اوایل یخ بودم اما این چند سالی که ازدواج کردم از هر آبی (کر ،قلیل،جاری،..) روان ترم خخخخخخخخ.
راستی هیچ کدوم از این هم دانشکده ای ها وب ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
سلام وب خوب و به روزی داری. امیدوارم همیشه اینجور باشه. آدم یه همچین وبایی رو می بینه از وب خودش ناامید میشه!
می تونی مطالبت رو تو انجمن ما به اشتراک بذاری تا بقیه هم استفاده کنن.
من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن.
ممنون

www.SasanSMS.ir
کامل ترین آرشیو اس ام اس

www.SasanSMS.ir/Forum
متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
ممنون از اطلاع رسانیتون

من مانده ام و یک برگه سفید!!!
یک دنیا حرف نا گفتنی!!!
و یک بغل تنهایی و دلتنگی...
درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی شود!!!
در این سکوت بغض آلود
قطره کوچکی هوس سرسره بازی می کند!
و برگ سفیدم
عاشقانه قطره را به آغوش می کشد!
عشق تو نوشتنی نیست...
در برگه ام , کنار آن قطره
یک قلب کوچک می کشم !
و , وقت تمام است!!!
برگه ها بالا...

..........
محمدصالح
سبز باشی و سبز بمانی دختر نارنجی

....
dr.ta
میگن تو دنیای مجازی هرچیزی اتفاق می افته دروغ نیستا، کاش یه همکلاسی یه دوستی رفیقی هم منو تو اینترنت پیدا میکرد
بووووووووووووووووووووووووووم ترکوندی با وبت

.............
top700.com            helen
هگزا  hegzaco.com
...........................
سر پیری و معرکه گیری؟
به مسلخ کشیدن نفس و به معراج بردن عشق بر شما مبارک باد.
عید سعید قربان مبارک باد
........
محمدصالح  khistarazbaran66.blogfa.com
پاسخ:

ممنون و بر شما هم مبارک
سلام. خیلی قشنگ بود
.......
محمدصالح
http://3tofangdare85.blogfa.com
سلام. این وب آقای کرمی هستش (روح الله جز گروه سه تفنگدار)دوست داشتین سر بزنین البت خیلی وفت هست که آپ نشده.
محمدصالح
ای کاش هر روز جمعه بود تا دلتنگی هایم را میگذاشتم به پای غروب دلگیرش
......
محمدصالح
سلام. این که گفتین منو اگه تو خیابون ببینین نمیشناسین دو حالت بیشتر نداره: یا فیافه منو یادتون نمیاد و از رو فیافه نمیشناسین یا اینکه من خیلی تغییر کردم. خخخخخخخخخخ
راستی شرمنده میخام فضولی کنم؟ 
جایی مشغول به کار شدین؟ فوق هم گرفتین یا نه؟
......
محمدصالح  khistarazbaran66.blogfa.com
۱۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۶ محمد رضا ندیم پور
سلام
حکایت:
عالمی روی منبر این بیت شعر حافظ را اینگونه تفسیر کرد:
 " مرید پیر مغانم ز من مرنج ای شیخ   چرا که وعده تو کردی و او به جا آورد"
در این جا شیخ  حضرت آدم است که وعده کرد از میوه ممنوعه(گندم) نخورد، اما خورد و به وعده اش عمل نکرد در عوض او پیر مغان یعنی علی ع در تمام عمر از نان جو خورد و لب به گندم نزد و وعده را به جا آورد. در همان شب ایشان خضرت حافظ را به خواب میبیند که به او میگوید که شعر ما را تباه کردی بلکه معنی شعر این است که شیخ ،حضرت ابراهیم است که وعده کرد اسماعیلش را قربانی کند ولی پیر مغان حضرت سیدالشهدا ع آن وعده را به تمام به جاآورد وخود وفرزندانش قربانی شدند . پس آن  عالم در منبری این را تصحیح کرد.
-----------------------------------------
عید برشما و همه خوانندگانتان مبارک باد
پاسخ:
سلام
ممنون عید بر شما هم مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرام بگیر، خدا همین جاست


  • ابزار بدون تبلیغات