پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

میگویند،آن "ساعت" که فرا رسد، خواهی دید: تمام مکثت در اینجا،نیم روزی بیش نبوده، که حتی کمتر.*
همه چیز شبیه یک خواب کوتاه نیمروزی، به پلک گشودنی تمام میشود!
...
اینجا را گذاشته ام "پلک" که مَتّه شوم روی اعصابم، که هِی هرروز یادم بیاید همۀ زندگی به قدر پلک بر هم زدنی بیش نیست ، که حواسم باشد در فاصلۀ بین دو پلک، چه دارم میکنم!
یادم بماند، پلک، سنگین شود اگر، باخته ام تمام بخت را...
................
*35 احقاف
____________________________________________
پــریــچــهــــــر



طبقه بندی موضوعی

«عَلَیهِ السَّلام»

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۱ ب.ظ

.

.

شکر خدا که علی  را به ما داد؛ علی(ع) که جمع اضداد است که شجاعت و لطافت، سخت کوشی و قناعت، و حیا و صراحت اش در حدود درک یک ذهن نمیگنجد.

علی ، زاهدی بود که زنان جوان را سلام نمیداد، مبادا کدورتی بر جان پاکش بنشیند. علی اینطورها مردِ مردستان شد، علی شد.

.

.

آقایی که شما باشید! خدا میداند به شعور و پاکی برادران مومنم شکّی ندارم ، اما حقیقتیست لغزنده بودن زمینی که در فاصلۀ بین دو نامحرم است؛ آنچنان گِلی  دارد که شیران و پیلان بر آن لغزیده اند. که علی(ع)، آن ستون هستی از آن حذر داشت!

آقایی که شما باشید! به این خانه آمدید قدمتان بروی چشم، و چشمتان بی بلا  انشالله

اما قدم فراتر از مرزهایی که نباید، نگذارید.

اینجا مخاطبتان "اول شخص جمع" است و "پیام خصوصی" برای کسی که نمیشناسید معنایی ندارد(مگر به اضطرار).

نویسندۀ این سطور ، همچنین از "مزاح و مزه پرانی و  بذله گویی" با مردان نامحرم، بیزار است؛ که نه فقط حقیر بلکه حضرت خالق -تعالی- چنین سلوک را خوش نمیدارد.

.

شکر خدا که علی را داریم تا زندگی بی نظیرش سرمشق دفترهایمان باشد.

حرف دیگری ندارم، دعای مهربانترین مادر چراغ راهتان.

 

یاحق.

نظرات  (۲۰)

بسیار عالی  قبول حق باشه
بله کامنت زندگی تاریک را پاک کنید در شان سایت شما نیست
تو حرفهات دروغ و خود برتر بینی موج میزنه
پاسخ:
خودبرتر بینی شاید اما دروغی نیست (انشالله)
موفق شدمتوسورپرایزکردنت عالی بود ممنون..خوش به حالتان وسعادتمندترباشی
مدیر سایت بهتر است در انتشار برخی نظرات تجدید نظر کنید در شان سایت شما نیست
پاسخ:
مورد قابل ذکری اگر میبینید و نمیبینم به من اطلاع بدهید،
تا بحال که بنظر من اشکالی نبوده.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من بیشتر پونزده ساله دوست پسر دارم اولش عاشق یکی شدم اما بعدش که برام عادی شد با هزار نفر دیگه پریدم دیگه تا خرخره رفتم توی گناه همه کار کردم اما الان به یه جایی رسیدم که به پوچی رسیدم دیگه از همه چیز بدم میاد از این زندگی دیگه از این *** کاریا خسته شدم آرزوی مرگ میکنم میخام خودمو از این لجن نجات بدم اما دیگه تا خرخره توشم خسته شدم
پاسخ:
وقتی آدم خسته میشه یعنی وقت رفتنه...
چقدر خوب نوشتی دوست قشنگم
۰۵ دی ۹۳ ، ۰۵:۱۸ سید هاشمی

سلام  علیکم

سرمشق بسیار ارزشمندی هست

 

پاسخ:
سلام علیکم
کاملا صحیح...
۰۸ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۱ عطار کوچولو
حق.
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۳ عمار صادقی پور
خدا قوت
خدا همه صاحب قلمان(اربابان قلم) را هدایت کند که برای کسی(چیزی) قلم بزنند که ارزشش را داشته باشد
پاسخ:
تشکر و انشالله
۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۶ فاطمه سادات
علیه السلام
۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۷:۵۶ مجید ابالحسنی
خیلی خیلی خیلی عالی
مرحبا، خدا همه دختران ما رو با حیا بفرماید
پاسخ:
انشالله
سلوک---> مسلک
۱۲ آبان ۹۳ ، ۰۰:۵۰ بیان نظر ازاد لطفا این نظر را بنویسید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نگارنده ان خطوط ** **** **** *** * **** ***** ** ** **** *** *** ** **** ***** ****** * ****** ******* *** **** ** ** *** ** *** *** * *** ***** ***** **** ******* ** ******* *** **** ** *******  ***** **** **** ** *** ******* *** **** **** **** **** *** **** *** ** ** *** **** ******* * **** *** **** ***** مجازات دو چندان مسلت دارم
پاسخ:
متاسفم
نمیدانم چه بگویم.
اقتدا میکنم به سرورم (علیه السلام): اگر شما درست میگویید خداوند مرا و اگر نادرست میگویید خداوند شما را ببخشد.
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۷:۵۵ فدایی سید علی
علیه السلام.....
حیا چه برای زن چه برای مرد گوهر ارزشمندی است
به روی چشم
مؤید باشید
پاسخ:
درپناه حق
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۳ مهدیار رضوی
بسم الله الرحمن الرحیم

به واسطه نظری که در وبلاگ حقیر گذاشتید لازم دونستم که به وب شما سر بزنم
مطالبتون عالی بود
مخصوصا اینی که نظر نوشتم

ان شالله که موفق باشید
پاسخ:
ممنونم
انشالله شما هم موفق باشید
علیه السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرام بگیر، خدا همین جاست


  • ابزار بدون تبلیغات