پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

میگویند،آن "ساعت" که فرا رسد، خواهی دید: تمام مکثت در اینجا،نیم روزی بیش نبوده، که حتی کمتر.*
همه چیز شبیه یک خواب کوتاه نیمروزی، به پلک گشودنی تمام میشود!
...
اینجا را گذاشته ام "پلک" که مَتّه شوم روی اعصابم، که هِی هرروز یادم بیاید همۀ زندگی به قدر پلک بر هم زدنی بیش نیست ، که حواسم باشد در فاصلۀ بین دو پلک، چه دارم میکنم!
یادم بماند، پلک، سنگین شود اگر، باخته ام تمام بخت را...
................
*35 احقاف
____________________________________________
پــریــچــهــــــر



طبقه بندی موضوعی

به بهانه ات (کربلا نامه5)

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۵ ب.ظ

تلّ زینبیّه :

کوه بر بلندای تپه ای قامت افراشته باشد

شقّ القمر از سرش گذشته؛

نگران خورشیدیست که اینبار، بر سر نیزه طلوع خواهد کرد!

par

نظرات  (۴)

سلام.واقعا تعجب داشت؟؟؟؟؟؟من دوران  دانشجویی ازدواج  کردم. یادتون  نیست؟  بچه اولم  دینا  خانوم  متولد 89   هستش. الان  4  سال و نیم  داره  تقریبا. آقا  محمد  حسین  هم  که  یک  سالش تاره  تموم  شده.

خودمم که متولد 66  هستم. خیلی ها باورشون نمیشه. ولی دنیای شیرینی هستش.با دوتا  بچه  کوچولو.

 ممنونم.التماس دعا

پاسخ:
نمیدونستم، وقتی در وبلاگم پیام گذاشتید تازه متوجه شدم ازدواج کردید.
به سلامتی، خدا حفظشون کنه.

سلام. ممنونم  شما  لطف  دارین.  من  خودمم  باورم  نمیشه دوتا  بچه دارم .

  این  عکس  یک  سالگی  آقا محمد حسین هست.  تقریبا  یه  دو  هفته  پیش  گرفتم.

 چند روز  دیگه  انشالله  عکس دینا (دخترم) را  هم  میزارم.

 

پاسخ:
دیگه راست راستی کوپ کردم، شما دختر دار هم شدید؟!!! باورم نمیشه واقعا، مگه چند سال  گذشته؟؟؟؟ انشالله که زنده باشند و سرافراز، و باعث دعای خیر برای پدر و مادرشون.
التماس دعا

دلم گرم خداوندیست که با دستان من ، گندم برای یاکریم خانه میریزد
چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم
دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم برایت من ، خدا را آرزو دارم . .

 

 

سلام. خانوم  جنقی . حال  شما  خوبه؟  اوضاع  احوالتون .  خوش  میگذره؟

پاسخ:
سلام علیکم، آقای بیگدلی، خیلی ممنونم از شما. الحمدلله دعاگوی شما هستیم.
۱۸ آبان ۹۳ ، ۰۸:۵۴ ن. قربانی حق
سلام صبح زیباتون بخیر
ممنون که سرزدی
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام
شب و روز شما بخیر، بسیار ممنونم از شما
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرام بگیر، خدا همین جاست


  • ابزار بدون تبلیغات