پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

میگویند،آن "ساعت" که فرا رسد، خواهی دید: تمام مکثت در اینجا،نیم روزی بیش نبوده، که حتی کمتر.*
همه چیز شبیه یک خواب کوتاه نیمروزی، به پلک گشودنی تمام میشود!
...
اینجا را گذاشته ام "پلک" که مَتّه شوم روی اعصابم، که هِی هرروز یادم بیاید همۀ زندگی به قدر پلک بر هم زدنی بیش نیست ، که حواسم باشد در فاصلۀ بین دو پلک، چه دارم میکنم!
یادم بماند، پلک، سنگین شود اگر، باخته ام تمام بخت را...
................
*35 احقاف
____________________________________________
پــریــچــهــــــر



طبقه بندی موضوعی

معلوم نیست مگر؟

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ق.ظ

سعی زیادی نمیخواست که باور کنیم " مُرده ایم"

تو رفته بودی

و همین کافی بود

..

.

.

أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ

؟!

نظرات  (۹)

۰۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۲ ن. قربانی حق
به به
خداقوت
۰۵ دی ۹۳ ، ۰۳:۰۶ علی روح بخش
آیه می گوید رفتن هیچ کس نباید سبب مرگ تو بشود زیرا او بجای همه رفتن ها، هست! اگر او مرد، خدای او نمرده است!
نمی دانم چرا این آیه را اصلا نوشته ای؟!
پاسخ:
شاید نیاز به توضیح باشد:
میگوید آیا خدابرای بنده اش کافی نیست؟ اگر نباشد چیزهای دیگر خدا میشوند و  حضرت الله کم کم محو میشود و میرود و از ما چیزی نمیماند جز یک مردۀ زنده نما...!
سلام

؟؟؟؟؟

منتظرپاسخ شما هستیم...

یا علی
هی عامو، با جناب خسته هستم
شما برو اول خستگیتو در کن بعد بیا نظر بده
سلام

شهادت حضرتش بر شما تسلیت....

***
عیون أخبار الرضا علیه السلام ـ به نقل از حسن بن جَهْم ـ :

 از امام رضا علیه السلام پرسیدم : فدایت گردم ! خوش دارم بدانم که نزدت چه جایگاهى دارم . 
حضرت فرمود : «نگاه کن که من چه جایگاهى نزدت دارم [که جایگاه تو در نزد من نیز مانند آن است]» .

عیون أخبار الرضا علیه السلام : 2 / 50 / 192و...
پاسخ:
سلام
بسیار عالی،تشکر
۰۲ دی ۹۳ ، ۰۴:۱۹ خسته از شما
چرت و پرت ننویسی نمیشه؟
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۵۴ فاطمه سادات
خدا به دلهای غفلت زده ما رحم کند
پاسخ:
الهی آمین
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۷ ابجی مریم

سلام دوست عزیزم..

ممنون که به من سر زدی 

بام منتظرت هستم

پاسخ:
سلاااااااام خوبی
...
پاسخ:
باید حدس بزنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرام بگیر، خدا همین جاست


  • ابزار بدون تبلیغات