پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

میگویند،آن "ساعت" که فرا رسد، خواهی دید: تمام مکثت در اینجا،نیم روزی بیش نبوده، که حتی کمتر.*
همه چیز شبیه یک خواب کوتاه نیمروزی، به پلک گشودنی تمام میشود!
...
اینجا را گذاشته ام "پلک" که مَتّه شوم روی اعصابم، که هِی هرروز یادم بیاید همۀ زندگی به قدر پلک بر هم زدنی بیش نیست ، که حواسم باشد در فاصلۀ بین دو پلک، چه دارم میکنم!
یادم بماند، پلک، سنگین شود اگر، باخته ام تمام بخت را...
................
*35 احقاف
____________________________________________
پــریــچــهــــــر



طبقه بندی موضوعی

تولد

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۱۳ ق.ظ

تولد به ذات خود عملی خشن است!  کافیست کمی دقیق نگاه کنی، حتی رویش یک گیاه مستلزم شکفتن پوستۀ سخت دانه است؛ قضیه همینجاست: «شکفتن درد دارد»

میخواهم بدانی باید این درد را به جان خرید، و باید امیدوار بود، به بلوغ...لطفاً پیش از آن که از درد فریاد کنی چند نفس عمیق بکش؛

...

تو فکر میکنی هنوز فرصت چند تولد را  از دست نداده ای؟ دوست عزیز باور نمیکنم کسی آدم باشد و به ماندن اکتفا کند؛ هر روز باید کاری کرد و هر روز باید بزرگ شد. بیا بعد از این از آفرینش خسته نشویم ،چشم به راه شکفتنم...

par


۹۲/۱۱/۲۶

نظرات  (۳۰)

مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار، لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک

سلام  خانوم جنقی. امید وارم حالتون خوب باشه. پیشاپیش سال نو مبارک

پاسخ:
سلام ، ممنون و همچنین
سلام
اولین پستی بود که از شما خوندم و ... لذت بردم !!!
و بیشتر خواهم بود کنارتان و خواهم خواند
وبلاگ من خانه ضعفاست اما رزق میهمان با خودش است ... میهمان شدید خوشحال میشویم
پاسخ:
سلام، انشالله
زیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــبا
سلام برادر صلوات که جای خود دارد اما آیا برای گذاشتن این مطالب قوانین کپی رایت و به تبع آن حق الناسی که در پی دارد رعایت شده است؟

سلام مرسی از امرو نهی شما برادر
بیشتر سایتهای که مطالبو اوردم با ذکر منبع اون سایت اوردم اما بازم یه شک به دل راه اوردی که نکنه برنامه های که گذاشتم یا کتابهای که گذاشتم صاحب راضی نباشه
به نظرت این کار اشتباهیه؟
اخه ما نیتمونمادی نیست میگم مردم استفاده کنن
پاسخ:
سلام ممنون از توجه شما صرف این که یک سایتی کتاب یا مطلب یا آهنگ یا فیلم یا جزوه ای را گذاشته برای دانلود دلیل بر مُجاز بودن آن نیست، احتیاط این است که از رضایت صاحب اثر اطمینان کامل داشته باشید، شُبهه ناک است این مسائل البته راجع به آثار ایرانی و یا داخل کشور تولید شده اینچنین است آثار خارجی تابع قوانین و قراردادهای ما با آن کشور هاست و ما قراردادی مبنی بر کپی رایت با کشوری نبستیم پس اشکالی ندارد.
در ضمن واسه ی سایت ک توش قالبای خوبه لینک کردم استفاده کن ازش
پاسخ:
ممنون
فک کردم بعدش فهمیدم اسمت تو لینکام کمه بعد مجبور شدم لینکت کنم
پاسخ:
!!!
خوب.
بسیار خوب.
ن من با اسم دعوت کردم برو تو قالب وبلاگم اونجا قالب های قشنگی داره
سلام
بسیار عالی و قابل تامل بود .ممنون
پاسخ:
سلام. باشد که تامل کنیم. ممنون
سلام
با مطلب "کربلای پنج، کربلایی دیگر بود" بروز هستم شما هم دعوتید.
اگر دوست دارید با هم تبادل لینک کنیم.
با نام "کبک"
ممنون
پاسخ:
سلام. چشم
چقد قشنگ...
سلام.با یک کار جدید ب روزم خوشحال میشم نظرتوبدونم
سلام دوباره حدمت شما
ظاهرا اسم کتاب رو اشتباه تایپ کردم،حکومت جهانی مهدی درسته
بانو پریچهر اون خلاف کار کامل و تمام از باب ایجاد سیاق و تاثیر کلامه....و گرنه وقتی راه حق روشنه جرا دعوت به اکسپرت شدن تو وادی بی برگشت و گناه؟!! !
جان مطلب رو دست نزنم زیبا تره...
پاسخ:
باشد
سلام بانو پریچهر
ممنونم از لطفتون...
بله صدای پای اسب ها.....صدای صف آرایی هایی که از شدت مهیبی به گوش ما نمیرسن...
اون نوشته ها راجع به دجا و سفیانی برگرفته از کتاب حکومت جهانی محمدی نوشته مرجع عالیقدر آقای مکارت شیرازی هست...
پاسخ:
ممنون
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۹ بهروزبراتزاده
سلام ممنون که یاد اوری کردین
به روزم
برای دوباره متولد شدن باید مرد
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۷ دختر مسلمان
سلام عزیزم!
ممنونم از اینکه مطالبو خوندیو نظر دادی
به امید زنده شدن 2بارۀ وبلاگم . .
پاسخ:
انشالله
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۴ احسان آهنی
سلام
ممنون از بازدیدتون
ببخشید بابت این که دیر جواب کامنت شما رو دارم میدم
جواب نظرتون رو هم پای کامنت گذاشتم
یا علی
سلام با3 تا کار جدید بروزم و منتظر نقدتون اما تو وب خودم اینبار نظر بذار
سلام بزرگوار
وبتون دلنشینه و حرفاش تو این فضای مجازی ارزشمند...
باعث افتخاره که ازین به بعد بیشتر اینجا سرک بکشم
بنده لینکتون کردم اگر شما هم مایل بودین خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
پاسخ:
سلام علیکم ممنون از حضور ارزشمندتون وبلاگ ارزشمند شما لینک شد
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۹ اسرارشیطان
کار اصلی من روایتگریست ومطالب من درکتاب بخصوصی نیست درود بر تو پری خانم
سلام ..
پاسخ:
سلام چراااااااااا ؟ و شما؟
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۶ کسب در آمد از پاپ آپ
سلام. خسته نباشید.دوست داشتی می تونی از تعداد بازدید کننده هایی که داری به تعداد همون در آمد داشته باشی... می تونی زیر مجموعه بگیری و 5 درصد از درآمدش رو هم بگیری... همین طور موقع عضویت یه هدیه بهتون داده می شه.... راستی سایت ما تو ساماندهی سایت های ایرانی ثبت شده... تا چند وقت دیگه هم نماد الکترونیک از وزارت بازرگانی می گیره و قابل اعتماد هست... داخل سایتمون اطلاعات کامل تری رو نوشتیم...
پاسخ:
سلام. نه
سلام وبلاگ عالی داری فقط یکم سرعت بالا اومدنش پایینه و گرنه پست های ارسالیت عالی هستن.میخوام باهات تبادل لینک کنم.اگه مایل هستس منو با اسم"دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم"لینک کن بعد خبرم بده تا منم لینکت کنم.فعلا بای عزیز
پاسخ:
سلام دوست عزیز، ممنون بابت تذکرتون، فکر میکنم بخاطر تعداد زیاد عکسها باشه، سعی میکنم کمتر عکس بذارم و راجع به لینک: سایت شما را دیدم؛ بنده با سایتهای دانلود فیلم مخالف هستم! شرعی بودنشون برام احراز نشده!
من تا بحال توی میهن بلاگ صفحه ای نداشتم ...
اما خوشحال شدم از اومدنت عزیزم.هرچند تعجب کردم که چطور وبلاگه من امده بودی!!
چقدر پر مغز :)

+ ممنون از حضور سبزت دوست عزیز
پاسخ:
خوش اومدی
سلام دعوتی ب دوتا شعر تازه. حسابی نقدشون کن
پاسخ:
آخه شما اسم و آدرس نذاشتید دوست عزیز!
زیباست
باید برای زندگی تلاش کرد و گاهی تفکر و تحقیق در اعمال و کارها و رفتار نمود و باید تفکرات را گسترش داد و تفکر کنترل شده ای داشته باشیم تا به رشد و شکوفایی برسیم.
SALAM....MAMNOON AZ HOZOORET VA NAZAR-E KHOOBET ...YA ALI
پاسخ:
سلام مگه فارسی چشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرام بگیر، خدا همین جاست


  • ابزار بدون تبلیغات