پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

میگویند،آن "ساعت" که فرا رسد، خواهی دید: تمام مکثت در اینجا،نیم روزی بیش نبوده، که حتی کمتر.*
همه چیز شبیه یک خواب کوتاه نیمروزی، به پلک گشودنی تمام میشود!
...
اینجا را گذاشته ام "پلک" که مَتّه شوم روی اعصابم، که هِی هرروز یادم بیاید همۀ زندگی به قدر پلک بر هم زدنی بیش نیست ، که حواسم باشد در فاصلۀ بین دو پلک، چه دارم میکنم!
یادم بماند، پلک، سنگین شود اگر، باخته ام تمام بخت را...
................
*35 احقاف
____________________________________________
پــریــچــهــــــر



طبقه بندی موضوعی

مادر بزرگانه (2)

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ

بلند میشوی

راه میروی

می نشینی

باز بلند میشوی

باز راه میروی، شایدکیلومترها، بر حاشیۀ قالی؛

میروی لب "پنجره"، می ایستی

نگاهش میکنی

شک میکنی به مفهومش

دلت یک پنجرۀ دیگر میخواهد،

یک پنجرۀ واقعی

که باز شود به رویت و صدایت را رها کنی در دشت های سبز و بی انتهاش

.

.

گوشی را برمیداری

انگشت میگذاری روی contact

از اول لیست:

almassi

amoo

aqha behzad

رد میشوی و همینجوری پایین میروی

تا میرسی به این اسم:"bibi joonam"

انگشتت را نگه میداری همینجا

...گوشی را برمیدارد و پنجره ای رو به یک دشت رازقی به رویت باز می شود!

نظرات  (۶)

سلام پری
میگم مطالب سایت زاییده ذهن خودته یا مال جاییه؟
پاسخ:
سالم دوستم مگه ذهن من "جایی" نیست؟ اگر خدا ببخشد زاییدۀ ذهن متلاطم و مشوش حقیر است، چطور؟
پنجره داره دوس دارم
شوخیدم
منم گاهی وقتا دلم میخواد یه پنجره داشته باشم که طبقه اول یه کلبه باشه باز بشه به یه گندم زار که تازه بارون خورده و هوا ابریه وجون میده واسه عاشقی...
مامان بزرگ...آخی...بایذ برم بهش سربزنم!...چیکارکنم...سرش خیلی شلوغه یاد من نمیفته...

یاحق
پاسخ:
مامان بزرگا سرشون شلوغه چون تنها یه نوه ندارن اما نوه ها فقط یه مامانبزرگ دارند، بهش سر بزن. راستی یه آغوش مهربون میتونه یه گندم زار تازه بارون خورده باشه، مثل آغوش مادر یا مادر بزرگ (البته این تصویری که گفتی رو منم خیلی دوس دارم،یعنی دلمان لک زده برایش) یاحق
خدا مادر بزگتو برات نگه داره من مادر بزرگم فوت شده یکی شون
پاسخ:
خدا اونیکی رو واست نگه داره
سلام.شعر که نه ولی همون دل نوشته هم ضعیف و زیادی شخصی بود.
پاسخ:
ممنون
سلام خدا براتون نگه شون داره، چه خوبه که شما انقدر مادر بزرگتون رو دوست دارید ایشالله همه مادربزرگا زنده باشن
پاسخ:
انشالله
سلام چیه دیگ شعرمو نقد نمیکنی؟نکنه ناراحتی ؟اینجوری ک بد میشه نظرتو ندونم
پاسخ:
سلام آقا ناصر خوبی نه اینطور نیست، چرا جدیداً همه فکر میکنند من ازشون ناراحتم، خب خبر ندادی شما!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرام بگیر، خدا همین جاست


  • ابزار بدون تبلیغات