پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

پلکـــی زده ام،نامه رسان آمده رفتــــــه...

پلک

میگویند،آن "ساعت" که فرا رسد، خواهی دید: تمام مکثت در اینجا،نیم روزی بیش نبوده، که حتی کمتر.*
همه چیز شبیه یک خواب کوتاه نیمروزی، به پلک گشودنی تمام میشود!
...
اینجا را گذاشته ام "پلک" که مَتّه شوم روی اعصابم، که هِی هرروز یادم بیاید همۀ زندگی به قدر پلک بر هم زدنی بیش نیست ، که حواسم باشد در فاصلۀ بین دو پلک، چه دارم میکنم!
یادم بماند، پلک، سنگین شود اگر، باخته ام تمام بخت را...
................
*35 احقاف
____________________________________________
پــریــچــهــــــر



طبقه بندی موضوعی

میانشان، جایی نداشتم

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۷ ق.ظ

فکر کن برایت خیلی زود باشد اما قرص خواب میخوری که بتوانی 10 و نیمِ شب بخوابی تا مثل هرشب، دو ساعتی قبلِ سحر بیدار باشی، و فکر کن شب جمعه باشد و به دعای کمیل و زیارت عاشورایی دل بسته باشی که بعد از نماز شب بخوانی، فکر کن درسهایت را نیمه کاره بگذاری که فقط زود بخوابی، و تمام طول روزت را انتظار کشیده باشی برای نیمه شب و....

.

بعدچشم باز که میکنی، خورشید وسط آسمان باشد، شب جمعه ات روز جمعه شده نماز شب که هیچ، نماز صبحت هم از دست رفته باشد

آن هم کِی؟ یک روز قبل از شب بیست و یکم ماه رمضان!

درسکوت پای لپتاپت بنشینی و با چشمهای اشکی همش به این فکر کنی، دیروز چه کردم مگر؟ چه گناهی از من سر زد که بیخبرم؟ چه کردم که دعوتم نکردند

فکر کن بدتر از همه اینها این باشد که هیچ به ذهنت نرسد، هیچ... حتی احتمال ندهی فلان کارَت گناه بوده باشد که این شد جزایش!

+حالم خوب نیست، نمیدانم چه کردم که راهم ندادند، نمیدانم

+بارها و بارها خواستم اینجا را ببندم ، استاد فاضلی دارم که مانع شدند؛ ایشان میفرمایند: نه قلمی که داری متعلق به توست، نه اینجا مال تو

...................

"اینجا مال تو نیست"

پس چرا برایش تصمیم گرفتی؟ چرا گفتی میخواهم بروم؟خدایا یعنی این تو را ناراحت کرده؟ نمیدانم باید باز هم فکر کنم

par

نظرات  (۱۱)

یاد خاطره ای افتادم
شبی که برای نماز شب بیدار شدم و نماز صبحم قضاء شد. می خواستم فاصله ای باشد بینش برای تأدیب نفس

می خواستند بفهمانندم که چیزی نیستم. و من فهمیدم
سلام استاد فاضلی بهتر میداند یا امام صادق
هرچه او را از تو میگیرد حجاب است بت است
خواستی آدرس روایت رو برات میفرستم
پاسخ:
سلام. نه ممنون فکر میکنم منظور استادم این بود در شرایط کنونی وجوب جنگ نرم اولی است و ارجحیت دارد ضمناً نام استادم فاضلی نیست، از صفت فاضل برای ایشان استفاده کردم
سلام خدمت مدیر وبلاگ
خواستم بگم آفرین
مطالب وبلاگت هم خوبه اما یکم متنوع ترش کن.
بای
پاسخ:
سلااااااااااااااااااااام عزیزم، چه عجب ازینورا منوّر نمودی یار قدیمی مطالب متنوع تر ذهن خلاق تر میخواهد که مدیر محترم وبلاگ از آن محروم میباشد بای، ببخشید منظورم همان خدانگهدار بود
سلام.شما اولی نیستید که می فرمایید نظراتم باز نمی شه
نمی دونم چش شده
من این چیزا حالیم نیست
فقط پست گذاشتن و نظر دادن رو بلدم
چه باید کرد؟
پاسخ:
سلام بلاگفا اینجوریه فقط. شاید قالبتون سنگین باشه نمیدونم، من هم اهل فن نیستم!
همین دغدغه ای که داری یعنی بینشان جایی داشتی گلم
پاسخ:
ممنون از رایحه های خوشی که برایم میفرستید دوستان مهربانم
چقدر اینجا خوبه وبلاگ خیلی خوبی داری بازم میام حتما خیلی به دلم چسبید
عزیزم شاید اینطور خواب موندی که شب قدر با دل شکسته تر به درگاه خدا بری
اینجوری غصه نخور
شاید هم از اینکه در تصمیمت تعلل داری، به عقوبت رسیدی...!
پاسخ:
جای بحث دارد
ولله این توهم نیست
این شونه خالی کردنه
مگر اینکه خودتون_خودتون رو متوهم ببینید
میون هزار هزار صفحه های کوفتی که مثل مور و ملخ میرن و لایکش میکنن...
توی این گیر و دار
به خدا شما متوهم نیستید
نیستید
اِه
پاسخ:
من هم دغدغه همین هزار هزار صفحه کوفتی را دارم. به همین دلخوش کردم، همین که اگر خورشید نمیتوان بود در حد کرم شبتاب که میشود! و گرنه برای چزاندن این نفسِ بدعادت هم که شده تا حالا درِ اینجا و نشریه و کلاً نوشتن را تخته میکردم (آدم است دیگر، تزلزل دارد، خود درگیری دار، نفس سرکش دارد، جنگیدن دارد، آدم است دیگر...) چه خوبه که دغدغه دارید
سلام
طاعات قبول_ان شا الله
باز دَمِ استاد فاضلی گرم که مانع شدند
4تا وبلاگ خوب هم که پیدا می شه،نویسنده هاشون هی ناز میکنن که امروز میرم_فردا میرم...
اَه
این چه زندگییه!؟
پاسخ:
چه زندگی ایه؟ نمیدونم! .......... گاه همین دلیل میشود، همین احساس خوب بودن، همینکه نفست کیفور میشود ازین حس خوب و درواقع نمیدانی بابت چند تا چند دقیقه وقتی که گرفتی از دیگران، چقدر باید در پیشگاهش جواب بدهی، بعد میگویی اصلاً جمع کنم بروم پی کارم، مرا که هنوز مشرکم، چه به این حرفها... همین آدم را زمین میزند، همین توهّم خوب بودن
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۱ مدیر شارژ رایتل
با سلام و درود...دوست عزیز یک پیشنهاد ویژه برای بالا بردن پیج رنک وبلاگ و سایتت دارم و این کار بدون هزینه میباشد...رنک دایرکتوری ما یعنی "خرید شارژ رایتل" با آدرس http://sharjerightel.ir/links میباشد و دارای پیج رنک 3 در گوگل بوده و و بهترین مکان برای قرار دادن لینک سایت شما هستش برای ثبت کردن لینک وبلاگ خودت اول سایت ما را با عنوان "خرید شارژ رایتل" توی وبلاگت با آدرس http://sharjerightel.ir لینک کن و بعد به آدرس دایرکتوری ما که در بالا بهت گفتم برو و لینک وبلاگت رو ثبت کن.....خدا به همراهت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرام بگیر، خدا همین جاست


  • ابزار بدون تبلیغات